VANHA SOUKKIONTIE 945, 04680 HIRVIHAARA 0400 212 331

Tiedote: Hirvihaaran golfin toiminta koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan aikana 26.3

HIRVIHAARAN GOLFIN TOIMINTA KORONAVIRUKSEN AIHEUTTAMAN POIKKEUSTILAN AIKANA

Range on avoinna omatoimiseen harjoitteluun sillä edellytyksellä, että jokainen noudattaa annettuja kehotuksia henkilöiden etäisyyksistä ja kokoontumisista. Harjoitusalueella käytetään vain omia mailoja ja vältetään koskettamasta palloihin käsin, mikäli tarvetta niin hanskat kädessä. Korit ovat poissa käytöstä, joten ota oma ämpäri tai pussi mukaasi. Palloautomaatti toimii 2 euron kolikolla (käytä hanskoja automaatilla). Pelioikeutetut, joilla on range-etu voivat käydä lataamassa rangenappia toimistolla.       Mikäli annettuja ohjeita ei noudateta, niin harjoitusalue joudutaan sulkemaan.

Toimisto on avoinna 1.4 alkaen arkisin klo 10 – 15. Toivomme, että asiat hoidettaisiin mahdollisuuksien mukaan joko sähköpostilla tai puhelimitse. Puhelin 040 5103530, sähköposti toimisto@hirvihaarangolf.fi

Klubiravintola on toistaiseksi suljettu.

Opetus- ja kurssitoiminta pyritään aloittamaan toukokuun alussa.

Hirvihaaran Golfin kentän avaamisesta tiedotamme vielä erikseen.

Kenttää hoidetaan suunnitelman mukaisesti. Pyydämme, että töissä oleva henkilökunta saa tehdä rauhassa työnsä, näin varmistetaan meidän jokaisen terveys ja työkyky.

Toivomme että jokainen tuntee vastuunsa tässä poikkeuksellisessa tilanteessa. Omilla toimillamme voimme vaikuttaa siihen, että saamme vielä nauttia golfista tulevana kesänä.

Erityisesti pyydämme kiinnittämään huomiota toimintaohjeisiin, koskien ulkomailta palanneiden (14 vrk karanteeni) ja yli 70-vuotiaiden ja muihin riskiryhmään kuuluvien osalta.

Nämä linjaukset ovat tehty 25.3.2020 määräysten ja tämänhetkisten tietojen pohjalta. Tiedotamme asiasta, mikäli nyt tehdyt linjaukset ja aikataulut muuttuvat.

Kärsivällisyyttä meille kaikille tässä niin poikkeuksellisessa tilanteessa.

Hirvihaaran Golf Oy

Hirvihaara Golf Mäntsälä ry